HTML

Dobozoló blog

Építészetről, építészekről, házakról és lakóikról, életről és élményekről egy építészlány szemével.

Címkék

Kommentek

  • calealenta: @eeversion: nekem azért nem szimpatikus az ilyen vélemény, mert meg se próblája megfogalmazni, mi ... (2014.09.09. 22:57) Hányinger
  • asuser16: Nagyon érdekes az írásod a kockaházakról! kérlek küldj egy e-mailt az e-mail címemre mert szeretné... (2013.06.09. 14:17) Kockaház és a városi életmód megjelenése vidéken
  • Szzzz: Lehet venni bontott cserepet is, és az tényleg régi. Bár ha már elméletről van szó, tulajdonképpen... (2013.02.24. 22:08) Koptatott farmer
  • nEjmEd: Jó lett! :3 (2012.08.06. 00:34) - Te amúgy mit is dolgozol?
  • dobozoló: ok, értem. jó lenne, ha lenne külön tervezéstörténet és lenne külön kritika. hátha egyszer lesz. (2011.08.04. 15:34) Építész/kritikus

2009.06.03. 23:55 dobozoló

Beköszöntő

Tegnap megvolt az utolsó zárószigorlatom, egyben életem utolsó vizsgája (legalábbis az építészkaron), ősszel kezdem a diplomatervezést. Még nem igazán fogtam fel, hogy hivatalosan is „végzős építészmérnök-hallgató” lettem, de azért élvezem a hirtelen jött nagy szabadságot. Végre foglalkozhatom valami mással is, ezért úgy döntöttem, indítok egy építészetről szóló blogot.
 
Egyrészt jópár cikket írtam az elmúlt három év során a Kari Papírba, amelyeket szívesen mutatnék meg a nagyközönségnek, hiszen egy párszáz példányos kari újság nem alkalmas arra, hogy vitaindító legyen, én pedig szívesen olvasnám mások véleményét, hozzászólásait. Másrészt pedig végre szeretnék néhány optimista cikket is írni, mert az újságban a „Hibajegyzék” című rovatot vezettem, amelyben különféle problémákra hívtam fel a figyelmet.Végül pedig így talán rá tudom venni magam, hogy továbbra is tájékozódó és valamennyire naprakész maradjak.
 
A blog címe, a „Dobozoló” - az épületekkel való kapcsolaton túl - azt is kifejezi, amit eddig a blogírásról gondoltam: éppolyan értelmetlen, mint Tóthék dobozolása az Örkény-darabban. Hiszen nem lehet tudni, ki fogja olvasni, fogja-e egyáltalán valaki. Viszont úgy látom, hogy ez az egyetlen módja annak, hogy párbeszéd jöhessen létre a többi építészhallgatóval, talán építészekkel és remélhetőleg más szakmák képviselőivel is. Ezért választottam ezt a formát, annak ellenére, hogy szeretném megtartani az „újságcikkes” jelleget, ritkábban közzétett, de hosszabb írásokkal. Először a kész cikkeim közül teszek fel párat, aztán majd meglátom, merre tovább.

 

 

3 komment

Címkék: egygondolat


A bejegyzés trackback címe:

https://dobozolo.blog.hu/api/trackback/id/tr721162526

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

eeversion · http://ftldftba.blogspot.hu 2009.06.04. 11:33:57

Szia!
Örülök, hogy elkezdted a blogot! :) Egy olvasód biztosan lesz :)
És grat a szigorlathoz!
Dóra

szavica 2009.06.04. 15:31:14

Csatlakozom!:) hajrá Orsi!

zsinici kukacz 2009.06.09. 10:30:13

szuper:)én is olvasó leszek:)! és hajrá a diplomával:D
süti beállítások módosítása